Go to „Târgul de primăvară vintage”, they have cookies

Standard

A ajuns la ochii mei o veste, as zice chiar minunată. În 12-13 Mai, în Cluj-Napoca, în incinta Cedratine Vintage House (Bvd. 1 Decembrie, nr. 4) se va desfăşura „Târgul de primăvară 100% Vintage”.

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu… eu mă relaxez vizitând astfel de târguri, privind detaliile acestor bijuterii, simţind mirosul de „vechi”. Se promite şi muzică live, dar cu siguranţă prăjiturile de casă vor fi un motiv suficient de puternic să vă convingă să participaţi la eveniment.🙂

Şi aşa de poftă:

Vintage Love

sursa: http://www.facebook.com/gabriela.popescu.18

sau

Foarte bune

Sursa: http://www.facebook.com/alex.vlad.75

Afişul evenimentului:

Targul de primavara vintage Cluj

P.S: Prăjiturelele sunt din arhiva de familie. Am un viitor bucătar în familie😀

2 responses »

    • Categoric!😀 Poti vizita pagina citata sub poza cu bijuteriile si vei vedea cum arata targul. Dar mie ce imi starneste si mai mare interes, e locul in sine😀

Lasă un răspuns

