Un tricou vechi, o sacoşă nouă

Standard

De multa vreme am vrut să încerc şmecheria asta, dar am tot amânat. Ba nu am găsit bandă, ba mi-am pierdut capsatorul, ba nu am găsit un tricou  suficient de expresiv, ba nu am avut timp . Dar cred că e o chestie foarte faină de făcut, fie ca şi un joc, prin care să exemplifici principiul eco al reutilizării obiectelor, fie pentru că eşti adepta accesoriilor non-conformiste.

Astfel, filmuleţul de mai jos o să îţi arate cum să poţi să tranformi un tricou vechi, într-o sacoşă nou-nouţă. Numai bună de băgat mapa de la cursuri.

Ai nevoie de:

  • Un tricou vechi, bien sur
  • Banda izolatoare textilă
  • O foarfecă
  • Un capsator (eu aş prefera totuşi să o cos, cu aţă ceva mai groasă)

Faină ideea, aşa e?😀

Lasă un răspuns

